Proč chci být marketérem?

Na tohle téma jsem skoro zapomněl. Přitom je pro mne tak moc důležité. Asi nemusím vysvětlovat, že marketér je člověk, který se věnuje marketingu. Překvapivě. No a co to je marketing? Lze ho definovat jako filozofii úspěšného podnikání v tržní ekonomice, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. To jsem nevymyslel, čerpám z Wikipedie. Definice si totiž nepamatuju 🙂 Marketing je moje láska. Ani jsem netušil, když jsem o něm na střední škole poprvé slyšel v hodinách Ekonomie, že mě o pár let později tak zaujme. A nikdy jsem nepřemýšlel nad tím, proč se tak stalo. Vlastně, teprve až teď musím. Líbí se mi tam ten „spokojený zákazník“ – to je fakt! 🙂 Marketing je v dnešní době ohromně důležitý. Nejenom v podnikatelském prostředí. Dá se zahrnout i na osobu každého z nás. Jak se umíme „prodat“, jak působíme na okolí, obchodní partnery nebo učitele. Zní to poněkud nadneseně, ale já to tak vnímám. Na životě je krásné to, že opravdu můžeme být kýmkoliv. Stačí to moc chtít a jít si za tím. Jak jsem zmínil výše, já chci být marketérem. Baví mě totiž hledat možnosti, jak lidem nabídnout to a ono. Jak produkt prezentovat, vyvolat po něm pocit chtění a hlavně ho poté úspěšně prodat. Ale výsledkem musí být to, že zákazník je happy, jeho potřeba je uspokojená a na protější straně je usmívající se obchodník, který se těší z marže. Pohledů může být víc.

O autorovi

Pavel Horalík

Ve svých 13 letech jsem zapnul svůj první počítač a od té chvíle jsem propadl světu IT. Mojí vášní je internet, marketing a sociální sítě. Miluji svou rodinu a svoji zemi.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

S láskou a nadšením © 2009 - 2016 Pavel Horalík. Omrkněte moje sandálové, vtipné a veselé Hopky ponožky